måndag 7 februari 2011

Gissa vem som är lycklig!

Hej! Kan du gissa vem som är lycklig just nu? :D
Kunde du gissa att det vara jag? hihi :P      När jag kom hem från skolan så leta jag upp telefon nummret till min ridskola. Jag ringde dit och frågade om min 2 favorithästar var lediga på ett sommarridläger som dom har på ridskolan varje sommar (var med på det förra året). Båda mina favo hästar, Bessy och Hugo var lediga men jag valde Bessy (Briscoe) (Munsboro Briscoe).  Såå roligt det ska bli!
Det är jätte roligt, man är igång hela tiden och rider två gånger per dag (det är i 4 dagar) och så har man både hoppning, dressyr, mararbete och barbacka ridning! Men mysigast är när man rider ut barbacka på fältet och betar! <3 Så himmla härlig känsla det är asså! <3<3<3

Söte som jag ska ha på lägret. <3
Puss hej
Klockan 16.01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3