tisdag 11 januari 2011

Hemma

Heej! Kom precis hem från första dagen i skolan efter jullovet. Det var segt men endån inte...
08.00 till 15.10 går vi på tisdagar. Längsta och segaste dagen i veckan! Haha, ;). Jag är jätte hungrig så måste äta någonting. Det var spagetti och köttfärssås i skolan och det gillar inte jag särskilt mkt. Så nä,
diss till spagetti och köttfärssås! Min mamma fyller år den 19 januari oxå så ska fixa lite med det kom jag på när jag gick hem från skolan. Gud, klockan är redan 4 och jag kom typ precis hem lixom. Tiden går oftast för fort men ibland för sakta! Det är svårt det där, att bestämma sig lixom. "Ska tiden gå sakta, eller ska tiden gå fort"... Brukar sluta med att den går fort när man har roligt och tvärtom! Hahaha, hur kom jag in på det??"! Aja, kram hörs sen
Klockan: 15:58

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3