tisdag 25 januari 2011

Jane Hellen

Nu kommer inlägget som jag lovade. Kanske lite weird sak att skriva om men jaja...

När jag tvättar håret så använder jag Jane Hellen Schampoo och Balsam.
Och det vill jag verkligen tipsa om! Dem flaskorna på bilden är för tort och behandlat hår.
Sen finns även ett orginal och ett för färgat hår. Originalet har blågröna flaskor och det för färgat hår har lila flaskor. :)
Schampot och balsamet luktar sjukt gott och håller håret glansigt och mjukt.
Poäng av mig:

Lukt: 5/5 (luktar sjukt gott!)<3
Flaskan: 3/5 (bra form för att hålla i men hård, svårt att trycka ut det sista!)<3
Håret efteråt: 5/5 (håret är mjukt/lent och lätt att kamma. Bra för långa hår!)<3
Helhet: 4/5 (ett riktigt bra schampoo och balsam som jag rekommenderar!!!) <3
Total poäng av mig: Den totala poängen blir  17 /20. Det är riktigt bra! <3

Klockan: 13.57


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3