torsdag 20 januari 2011

Kort dag

Hej! Idag var det i en kort dag i skolan. Vi börjar 9 och slutar 12.50 eller 14.10. Varannan torsdag slutar vi 14.10 för då har vi hemkunskap innan det. Men sen så slutar vi 12.50 varannan för då har vi inte hemkunskap så då slutar vi efter lektionen innan hemkunskapen. Kanske blev lite rörigt där men jag hoppas att ni förstår endån! ;)
Vid 16 tiden ska jag till stallet och rida. Hoppning idag. :)
Det ska bli jätte roligt för jag har Hugo och han har tävlat jätte mycket innan han kom till ridskolan och då tävla han på rätt höga höjder tror jag. Vet inte om det stämmer men jag har hört av någon att han har tävlat på elit nivå innan han kom till ridskolan! :D Men iaf så är han jätte rolig att rida. Han är ganska stark och snabb men det är ju bara roligt (tycker jag, det är ju inte alla som gillar att rida snabb hästar!) (;
Han är oxå jätte bra att hoppa! <3 Nu ska jag äta något för jag är dö hungrig, sen vet jag inte vad jag ska göra innan jag åker till stallet...   Förresten, grattis Kristin på din födelsedag! Har ju skickat ett sms men aja.. :) Klockan 13: 50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3