lördag 1 januari 2011

Klockan: 23:14

Hej! Dagen idag var lugn. Jag vaknade vid kvart i tolv, sen stack jag hem till Lisa, var där till ca klockan 6 och sen så har vi bara varit hemma hos min mormor, fikat och åt lite. :) Men nu sitter jag här och ska blogga lite. Skriver detta inlägget och sen ska jag skriva ett till... ;) Kommer lite bilder från igår sist i detta inlägget oxå.
För övrigt så har vi nu börjat packa inför flytten som vi hoppas ska ske runt den sista januari. Bor i en 3a nu (lägenhet) men ska flytta till en 3a (radhus) med 2 våningar och uteplats.
Våning 1: Kök, vardagsrum, badrum.   Våning 2: Sovrum, sovrum och toalett. Sååå skönt det ska bli.
Det ska ju såklart bli jätte roligt men har ändån blandade känslor, för vi har ändån bott här i vår lägenhet i 7år
så jag kommer sakna den jätte mkt. Och jag vet att jag kommer tänka någon gång "Ååå, jag vill flytta tillbaka" men det e ju bara för att man inte är van att bo där lixom. Vet att jag kommer trivas jätte bra, har bott i det området med min pappa innan och det är jätte fina hus, ett fint område och så.
Nu kommer nyårsbilder på raketer från igår: (slinker med någon från juuldagen oxå)


Var ute 5 på morgonen på juldagen....

En av katterna där vi var på julen

Min katt här hemma igår på nyårsafton <3

Inte den bästa bilden kanske men tryckte av lite för tidigt

Röd raket

Samma raket påväg att försvinna

Sjukt häftig bild tycker jag och nej, jag har ingen systemkamera
Jag har en vanlig digital kamera som är väldigt bra! ;)

Inte heller så bra bild men aja.. :)
Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3