torsdag 13 januari 2011

Klockan: 19.37

Det har inte blivit mycket uppdatering alls dem senaste 2-3 dagarna. Förr igår och igår bara blev det så men idag har det blivit så förr att jag har ridit och sen så mår inte ett av mina djur bra- min hamster, Mimmi! (L)
Bilden är typ 2 år gammal när jag precis hade köpt Mimmi. Nu är hon lite mer än 2 år och dem blir 2-3 år.
Hon har jätte trötta ögon, blivit rätt smal jämfört med innan, på bilden t.ex. Hon somnade i min hand innan idag när jag kom hem från skolan. Sen så la hon sig på sidan i mitten av buren på spånen och hon har aldrig lagt sig ner utanför sitt hus någon gång! <3 Hon har väl inte så värst många dagar kvar i sitt söta lilla liv!
Vill ta henne till vetrinären och avliva henne för hennes egen skull imed att hon är jätte trött och inte alls hon själv. Hon brukar alltid springa runt i buren som en galning och alltid komma ut ur sitt hus när man öppnar buren men nu gör hon ingenting av det där. Lixom till och med lägger sig i spånen och somnar. Jag trodde att hon var dör då men sen klappa jag henne på ryggen och då öppna hon ögonen, reste sig upp och gick fram typ 10cm och la sig ner igen. (L)<3 Älskar dig gumman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3