torsdag 27 januari 2011

Skidsemester

Den 7 mars ska jag åka på skidsemester med min mormor.
Min skola har sportlov v.8 och sen så går jag i skolan en vecka och sen så är jag ledig en vecka igen för det e då jag ska åka. Så jag åker v.10.
Det ska bli jätte roligt! Jag ska gå skidskola och det vill inte jag för det e pinsamt men jag vet att jag måste det för annars kommer det aldrig gå! Haha, jag kommer aldrig kunna åka i backarna om jag inte går skidskola! :p Men det ska iaf bli jätte roligt och spännande. Vi ska åka lite längre upp i sverige, inte så jätte långt men jag tror att det var typ vid Göteborg någonstans. Så vi har hyrt en liten stuga som heter Ekkoren i
3 nätter tror jag att det var. :D Gud vad mysigt det ska bli. Någon som ska på skidsemester vid ungefär samma datum? Var ska ni åka någonstans isf? :)

Kramar från mig till dig!

Klockan 15.10


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3