lördag 1 januari 2011

Mitt 2010

Jag ska lägga upp bilder på höjdpunkter under 2010. Skriver bildtext till varje bild... ;) Bilderna kommer nog inte i ordning som året har gått men det får bli så.


Tid med underbara familjen! <3

                                                            Dessa underbara varelser! <3
                                                             Detta efterlängtade jullov!



                                  En skön sommar med ridläger på Kvarnbacka och min ridskola.
                                                          4 dagar i Tyskland med mormor
                             Alla tävlingar min morbror har varit med på som vi har följt med på och hejat!                                        (haha, det är nt min morbror på bilden, det e min kusin- hans son,
                                           han tävlade ju inte men lånade nummer lappen, HAHA :P)
                       Härligt höst ridläger på kvarnbacka där man fick underbara vänner på köpet! <3 :P

En kort sammanfattning av det gångna året så har det varit ett roligt, händelserikt och "mysigt" år med mkt hästar, och det gillar vi för utan dem skulle jag inte klara mig! Varje dag med dem är en av dem bästa! <3
Nu ska jag sova så god natt alla! <3 (Tog ungefär en timme att skriva detta inlägget, haha..)
Klockan: 00:09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3