tisdag 7 december 2010

:D

Hejhej! Hittade du hitt till min blogg? Vad roligt! Haha
Jag kommer att skriva om min vardag med vänner, familj och hästar.
Lite snabbt första inlägg bara. :) Nu ska jag gå in och ducha och sen göra v mig.. Håret och så... Slänger in en "snygg"(den e inte snygg!) bild på mig hur jag ser ut nu innan jag har gjort v mig och jag ser fortfarande yr vaken ut fast jag har varit uppe typ 3 timmar! Pöss

Ps: Tiden som du läser här under inlägget stämmer inte så i varje inlägg skriver jag tiden istället...
Klockan 10:29



Omg! Yr vaken ser man ju ut iallafall! :P Och sen när man försöker le så ser det ju ännu knäppare ut! Haha
Bara så att ni har något att jämföra med lixom.. Kanske inte världens bästa bild om jag får säga det själv!
Duchen ropar så måste gå nu... Hörs snart! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3