söndag 19 december 2010

uppdate

Lördags var jag, pappa och lillebror och åkte skridskor. Eller ja, jag och lillebror åkte... :)
Pappa fotade och kollade på.



Ja, inte så lätt att få bra foto på en 5-åring som inte vill stå still! Haha :)
Tog 2 bilder på mig själv men dem blev helt cp-ade så nej, dem lägger jag icke ut. Ni kan få en annan ist...

På väg hem från skolan på dena bilden.
Om ni undrar vad jag gör med min hand så
håller jag i "axelbands snöret"(eller vad det nu heter) på min väska
som hänger över axlen. ;)
Tacksam om ni kunde kommentera lite så att jag verkligen känner att det e folk som besöker. Ser ju hur många som besöker och så på statistiken jag kan kolla på min inloggning, så vet ju att det e folk som läser. Men kan ni inte lämna ett spår?  Under själva inlägget står där "0 kommentarer", klicka på det och sen så är det bara att kommentera. Alla kan göra det så vad väntar du på? Kramar
Klockan: 20:29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3