söndag 19 december 2010

Robinson 2010

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Min favorit van robinson igår kväll! Eller ne, inte igår kväll imed att det e ju inte direktsänt men iallafall så van han robinson! Eric var det som van och tävlade mot Helene i finalen. Redan i första programet, allra första gången jag såg honom på tvn så tänkte jag att han såg jätte duktig ut och att att nog kommer långt. Jag bestämmde mig för att heja på han efter första programet och det har jag gjort oxå, hela tiden, hela vägen till den bästa finalen någonsin!
Jag är fortfarande hos min pappa men ska snart hem till mamma och jag har inga bilder eller någonting på den här datorn så ja, jag kan inte lägga upp bilder eller den vanliga lilla bilden som jag alltid lägger in efter varje inlägg... Men hörs snart igen och då kommer det lite bilder och uppdatering om helgen oxå. Kramar
Klockan: 15:55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3