onsdag 15 december 2010

Uppdatering

Hej! Han inte uppdatera igår, tyvärr! :( Hade mkt att göra. Var i skolan och sen så skulle jag och mamma passa mina kusiner på 1 och 3 år. Efter det var jag med mormor och vi åkte till väla för att handla skor till mig. Det blev ett svart par i uggsmodel som kostade 1195 kr på Sko Rönne.     ;)
Dem är bara sååå sköna! Dem på bilden är inte dem jag köpte men det är en sån model fast dem fick har öppna sidor och knäpps med "hajtands" knappar och gummi snören. Om ni fattar vad jag menar man aja... (Y) Ni får en bild här under... :)



















Fast jag funderar på att åka och byta dem till en storlek större.. Dem är ju fodrade och imed att där e så mkt fodring i dem så tar det ju upp ganska mkt plats inne i skon så då tog jag en storlek större men ska nog ta en till. Ska gå lite med dem och sen bestämma mig... Intressant för er att veta lixom (eronisk), haha! :P
Klockan: 15:04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3