måndag 20 december 2010

Dagen

Hej kära blogg.
Känns lite meningslöst att ägna mig tid till att blogga om ingen kommenterar och ger mig lite respons! D:
Har bestämmt mig för att fortsätta och ge er en chans men framförallt blogga för min egen skull och sen kunna läsa när man blir stor (äldre)...
Aja... Dagen idag har sett ut såhär: Första till skolan och sen tåget till Ängelholm med klassen. Där besökte vi tågmuseet, fick en guaidad(stavning?) tur och sen fick vi gå runt och kolla själva, göra tipsrunda eller något sånt ni vet. Hade matsäck så åt även lunch där. :) Blev inga bilder för jag tog inte med kameran och blir inga bra bilder där med mobilen för där e ganska mörkt inne. Hittade en bild som jag tog när jag var där i sommras. :)



Nu har jag bara kollat lite andra bloggar, och vi har haft visning på vår lägenhet så dom var här och kolla när jag kom hem från skolan. Nu ska jag åka med min mormor och byta uggsen jag fick till en storlek större.
Klockan: 14:56


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3