fredag 17 december 2010

Helg!

Ja, då var det helg igen! :) Tiden går såå snabbt! Men det e bara bra... :)
Igår red jag lektion på ridskolan och jag red Bessi (Briscoe) och hon var jätte bra! Hon är min nya favorit! (L) Haha, jag var den första i min grupp som fick rida både Hugo och Bessi och då känner man sig faktiskt duktig lixom! Man blir rätt stolt över sig själv då imed att ingen av dem är några nybörjar hästar direkt. Både snabba och lite starka, men Bessi var typ inte stark utan mer snabb.. Hugo är nästan bara stark men snabb oxå. ;D
Jag ska vara hos min pappa i helgen så det kommer nog inte att vara direkt bra uppdatering då. Kanske något enstaka inlägg, något kort. Vet inte varför, men såfort jag inte är hemma där jag verkligen bor så blir all uppdatering på alla sidor jag är inne på dåligare. :(  Men ja, det kanske blir något snabbt inlägg och sen uppdaterar jag igen när jag kommer hem till min mamma. :) Det blir väll bra?
Nu ska jag gå in och ducha, fixa till mig lite och packa en liten väska som jag ska ha med mig till pappa och packa ner skridskor oxå.. Vi ska åka vid krematoriet imorgon om någon vill ses kanske?
Klockan: 14:57
Ps: kommentera gärna så blir det roligare att skriva inlägg oxå! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3