torsdag 30 december 2010

Klockan: 23:15

Tjabba! Jag ska sova hos min mormor inatt med och har varit här hela dagen, därför blir det icke uppdaterat mer än detta inlägget idag!
Näst sista dagen på 2010 nu då. Om ca 25 timmar är det 2011! Haha, skit vad det går fort.
Bara jag som tycker att det har hänt ovanligt mkt detta året, 2010?? :) Det tycker iallafall jag, både bra och dåliga...
Iallafall så har jag fått uppleva saker som jag e tacksam över att det har hänt, jag har fått nya vänner som jag e väldigt glad över att jag fick träffa! <3 Årets höjdpunkt har endån varit när jag var på världens absolut bästa ridläger någonsin- Kvarnbacka! (L) Vad har varit "årets höjdpunkt" för er? Alltid spännande att veta. ;)
Imorgon ska jag rida, sen ska jag hem och ducha, fixa till mig. Efter det ska jag hem till min morbror på "kakkalas" eftersom han fyller år imorgon! Jag ska fira nyår där oxå men åker nog hem mellan det så blir lite bloggning då tror jag. Puss och kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3