söndag 12 december 2010

Mycket :o

Det har varit rätt mkt att göra dem senaste dagarna. Inte för att det hänt särskilt mycket men det känns endån som att man har haft mycket att göra och så... Man har nästan stressat sig igenom dem senaste 2-3 dagarna och nu imorgon är det skola igen. Ingen rast ingen ro här inte! Haha, nej men det känns så typ...   :[

Idag har jag varit hos min mormor och en av mina kusiner var oxå där och då bakade vi pepparkakor. Tradition du vet men jag börjar bli för gammal för det nu känner jag för jag tycker inte det är roligt längre så jag bara äter degen... Haha, sån e jag ;)

Jag åt lite "middag" eller vad man ska kalla det hos mormor, det var vid typp 4-5 tiden och jag är fortfarande mätt men jag känner ändån att jag behöver äta något litet så jag tänkte steka champinjoner och brocooli i matlagnings grädde (om vi har, annars tar jag vanlig) och koka lite pasta.. jag blev så sjukt sugen på det innan när jag satt i bilen. :D    Så nu ska jag gå ut i köket och fixa lite.   Lucia imorgon ju, haha men hejdå :)
Klockan: 19:44

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3