torsdag 9 december 2010

Ridningen

Hej bloggen och bloggläsarna! Sorry för dålig uppdatering igår men hade inget att skriva om så.. ;)
Idag har jag varit i skolan och efter skolan så gick jag och mamma ner i stan för att köpa ett par vita strumpbyxor till lucian på lördag imed att jag icke har några vita ridbyxor. :) Nu kom jag hem från stallet och har gjort klart matte läxan som egentligen var till idag men imed att jag var sjuk så kunde ju inte jag veta det.
Jag red världens bästa Dennis idag och han var rätt tramsig i början i galoppen och ville inte alls. Sen så skulle vi rida med bakdelen lite innanför spåret och sen tvärt om med framdelen och det tyckte han var JÄTTE jobbigt! Haha.. xD
Men sen var han jätte duktig och böjde riktigt fint på nacken! :D Man känner sig så nöjd och duktig när hästarna värkligen börjar gå riktigt fint! :) Nu ska jag äta men vi hörs imorgon. :)
Klockan: 19:06
Bilden är tagen innan lektionen började :)
Han är så söt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3