onsdag 22 december 2010

Ke$ha

Hej! Blogglusten e tillbaka!
Jag gillar artisten Ke$ha sjukt mkt! Hon har gryma låtar. Sitter vid spotify, msn och bloggen och bara njuter över att det äntligen är jullov! (L)
Ke$ha är sjukt duktig på att sjunga och hennes texter är lätta att lära sig så det e lätt att sjunga med.
Ke$ha <3
Hon är min favorit artist just nu!   Och hon ser ju bra ut och har en snygg sminkning om man nu kan säga så.
Älskar hennes vågiga, fluffiga hår! Undra om lockarna är riktiga eller fejkade.?
Skriver mina favorit låtar med henne här under.

Take It Off
Tik Tok
We R Who We R
My First Kiss- Med 3OH!3 oxå. :)
Kiss N Tell
Dancing With Tears In My Eyes
Your Love Is My Drug
Dem låtarna gillar jag sjukt mkt! Men mina 3 absoluta favoriter där e My First Kiss, Kiss N Tell och
Dancing With Tears In My Eyes! Dem e extra sjukt bra! :P
Kanske skriver mer sen och nu e det ju jullov så det kanske blir lite bättre uppdatering då ju :) Kram
Klockan: 12: 40

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar här! <3